🔴 Po długich i intensywnych obradach jury w składzie: Katarzyna Gębarowska, Adam Mazur, Maria Teresa Salavati i Ana Gallart udało się rozstrzygnąć tegoroczny konkurs!
Poziom nadesłanych prac w tym roku był bardzo wysoki i pokazywał pełne spektrum tradycyjnych technik fotograficznych od cyjanotypii przez mokry kolodion po polaroida. 📷
🌍 Zgłoszenia napłynęły z prawie wszystkich kontynentów co pokazuje że fotografia analogowa przeżywa dziś prawdziwy renesans na całej szerokości geograficznej.
Nadesłane prace przedstawiły mnogość interpretacji hasła „Dziedzictwo”, sięgając do osobistych narracji i rodzinnych archiwów, ale także podnosząc ważne społecznie kwestie niewygodnej przeszłości i historii naszych przodków.
1. David Ellingsen, Days of Plenty: An Archive of Abundance
2. Ludovica Bastianini, The Cruelty of Grace
3. Aindreas Scholz, The Most Beautiful Anthropocene
Paweł Kula, PIN-ANIMA
Javier Talavera, Blueprints (rehearsals for death)
Felix Baßler, Analog Slit-scan photography
Agnieszka Panasewicz, bez tytułu